ellenege.blogg.se

En blogg om mig, dvs. en blogg om konst och allt som hör till.

Och så lite akvareller

Kategori: Konst

Jag har självklart målat några akvareller även denna månad, trots att jag inte har varit fullt lika produktiv som i höstas, men det finns en stor chans att även denna höst blir magisk.
Men så är livet. Ibland får måleriet ta ett kliv undan så att man hinner visa konsten, tjäna pengar för att kunna köpa material, eller kanske rent utav bara hämta lite inspiration från omvärlden.
Under den gångna månaden har jag råkat bli med pojkvän, mer inspirerande situation får man leta efter. Bloggandet har fått på foten, men det känns lovande.
Underbart!

Kommentarer

  • farbror Rolf säger:

    Hej Ellen

    Grymt fina akvareller! Lycka till med utställningen. Mvh Rolf

    Svar: Hej! Tack. Vad kul att du håller koll.
    Ellen Ege

    2013-07-27 | 15:31:02
  • 1000fot säger:

    Hej Ellen! Ville bara säga att din utställning var superfin - jag hittade ingen gästbok eller dylikt på plats, så jag skriver det här istället. Vore jag inte så inpiskat fattig för närvarande, så skulle jag definitivt ha köpt några av dina verk! (...jag byter dock gärna om du skulle vilja ha någon av mina bilder! :) )

    Ha det bra och lycka till med skapandet!

    Svar: Byte låter fantastiskt. Jag uppskattar verkligen din konst. Är lite stressad med jobb ett tag fram över, men du har väll mitt nummer om du vill nå mig?
    Ellen Ege

    2013-08-03 | 14:26:41
    Bloggadress: http://tusenfot.com

Kommentera inlägget här: