ellenege.blogg.se

En blogg om mig, dvs. en blogg om konst och allt som hör till.

Mardrömmar

Kategori: Konst

Har haft massor av knäppa drömmar på sista tiden, och dom är inte att leka med. Förra perioden av mardrömmar resulterade i denna tavla.
Färgerna i tavlan är exakt vad jag upplevde i drömmen och jag slets mellan tre olika tornados för att slutligen slitas i stycken.
Jag hoppas att något liknande ska bli resultatet av denna periods drömmar, annars vet jag inte vad de ska vara bra för eller vad dom vill mig. Är trött, har inte haft tid för mig själv på ett tag och jag äter alldeles för uselt. Men! Jag har börjat måla i akryl igen, och jag har varit snäppet mer social än vanligt.
Vill börja plugga på konstskola för att få ur mig allt jag vill måla.
1500:- 70x90 cm om jag minns rätt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: