ellenege.blogg.se

En blogg om mig, dvs. en blogg om konst och allt som hör till.

zen

Kategori: Konst

Har haft ytterligare en ljuvlig dag.
Har fått en ny beställning på en akvarell. Kul!
Har suttit i solen och druckit kaffe när hundarna har lekt på gården, och jag har råkat beställa en klänning på nätet. Blev kär.
Jag längtar redan efter att ta på mig den, och har börjat fundera på vilken frisyr som passar den bäst.
Har en halvtimme på mig att avsluta dagens akvarell innan jag måste åka till jobbet. Skulle kunna avsluta den inatt, men det blir så mycket att dra på.
Är bara så avslappnad att jag inte verkar få något gjort idag.
Hade nyss en kusin och hans fru på besök och jag misstänker att jag verkade drogad.
Kom precis upp ur en tre timmar lång vistelse i badkaret. Hjärnan är helt mosig. Grymt skönt.
Klänningen kommer från fredflair.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här: